نکات تناسب اندام
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
نکات تناسب اندام
نوشته شده در
بازدید : 395
نویسنده : سروش زرگوش

1: تمرین هوازی به تمرینی اطلاق می شود که ضربان قلب شما را به اندازه ای افزایش می دهد که شما می توانید صحبت کنید و در عین حال به تمرین خود نیز ادامه دهید. تمرین هوازی قلب شما را قوی می کند.

2: اگر قوزک پای شما آسیب دیده است، برای انجام تمرینات ورزشی یا هر فعالیت دیگری که در آن خطرِ جراحت مجدد وجود دارد، چوب/نوار شکسته بندی را به مدت حداقل 6 هفته بپوشید.

3: سوخت و ساز بدن خود را با مصرف غذا، بالا نگه دارید. برای در گردش نگه داشتن سوخت و ساز، باید غذا مصرف کنید. برای سوزاندن چربی اضافی نیز بهتر است هر روز یک عدد سیب بخورید.

4: رباط متقاطع جلویی یکی از رباط های مفصلِ زانو است که به حفظ تعادل کمک می کند. جراحتِ رباط متقاطع جلویی زمانی رخ می دهد که در زمانِ قفل شدنِ زانو، تغییر ناگهانی در مسیر یا چرخیدن روی پاشنه روی دهد.

5: حرکت اسکات از جلو به گسترش محدوده یِ حرکتی ستون فقرات کمک می کند و باعث افزایش قدرتِ میان تنه یِ شما می گردد. این حرکت از حرکت اسکات پشت ایمن تر است.

 6:قهوه منبعی سرشار از آنتی اکسیدان است. قهوه سرشار از ویتامین ب1، ب2، ب6 و پتاسیم است. مقدار مصرف مناسبِ کافئین برابر با روزانه 300 میلی گرم (3 فنجان قهوه) است.

 7:پروتئین ها به شما کمک می کنند با کاهش وزن، توده ماهیچه ای را حفظ کنید. بدن برای شکستن غذاهای پروتئینی نسبت به دیگر غذاها، کالری بیشتری را مصرف می کند.

8:در حرکت شنا، باز کردن دستان بیش از اندازه عرض شانه ها موجب تقویت بهترِ عضلات سینه می شود. این حرکت تمامی عضلات میان تنه و ران را درگیر می کند.

9: انجام تمرینات ورزشی بسیار شدید در هوای بسیار گرم، به سرعت بدن شما را با کم آبی مواجه می کند. در صورت امکان، مایعات خنک بنوشید زیرا این نوع مایعات نسبت به مایعات گرم، زودتر جذب می شوند.

 10:انعطاف پذیری مناسبی که با ورزش کاراته به دست می آید، نه تنها به وضعیت اندامی مناسب و ظاهر فیزیکی منجر می شود بلکه با افزایش سن به بهبود حالت فیزیکی بدن تان نیز می انجامد.






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: